Cornelia loves Jvarovschi

February 11, 2009

Urmeaza o sugestie pentru amatorii de senzatii tari la nunti.

31

Buuuuuuun. Acu’ sa vedeti cine e Cornelia, dansatoarea din buric. Daca o invitati pentru o prestatie, macar sa stiti pe ce dati banii. Pe dansatoarea lui Guta, desigur, un etalon al bunului gust si al elegantei, dupa cum se vede din cele ce urmeaza. Atentie insa: dansatoarea s-ar putea sa va eclipseze invitatele, in ceea ce priveste toaletele sofisticate (yeah, sure)

Pe lângă talent, şarm şi ambiţie, eleganţa şi strălucirea sunt ingredientele care completează reţeta succesului “şefei” dansatoarelor lui Guţă, Cornelia Stoicescu.

Dacă în copilărie “dificila” misiune de a o transforma pe Cornelia într-un model de eleganţă şi bun gust i-a revenit mamei sale, acum dansatoarea este designerul său personal, reuşind, prin combinaţiile pe care le face, să provoace reacţii de admiraţie în rândul fanilor săi. “În copilărie, mama mă îmbrăca în rochiţe scurte, cu volănaşe, în care arătam ca o prinţesă, aşa că am pasiunea hainelor frumoase de când aveam câţiva ani. Iubesc diversitatea, acesta fiind motivul pentru care  dimineaţa mă îmbrac într-un fel, la prânz în altul, iar seara altfel. Îmi plac lucrurile de calitate, tocmai de aceea am avut ce mi-am dorit, fără să mă gândesc la faptul că rochia sau pantofii respectivi costau foarte mulţi bani”, spune Cornelia.
Dacă ar fi să ne raportăm la numărul rochiilor sau al încălţămintei care “domină” vila luxoasă a dansatoarei, am spune doar că sunt atât de multe, încât ne-ar trebui poate câteva zile doar să le privim. “Nici eu nu ştiu câtă îmbrăcăminte am, glumeşte Cornelia. Le-am uitat numărul, pentru că niciodată nu mă îmbrac, la o nuntă sau la o petrecere, cu aceeaşi rochie. Am zeci de cutii nedesfăcute cu haine şi pantofi, pe care nu le-am încălţat niciodată”.

Costum oriental cu 1,5 kg pietre swarowsky

Majoritatea rochiilor luxoase şi foarte scumpe din garderoba Corneliei sunt unicat şi achiziţionate din Franţa, Germania, Turcia şi America, purtând semnătura caselor Sabres, “unde cea mai ieftină rochie costă 40 de milioane de lei”, şi Dolce&Gabanna.

La capitolul costume orientale, problema stă cam aşa: Cornelia are zeci de costume preţioase, de toate culorile, toate unicat, lucrate manual, aduse special din Turcia de “regina balerinelor” pentru a ne încânta privirile. Ultima achiziţie este un costum din Orient, de culoare turcoaz, profesional, cu nu mai puţin de 1,5 kg de pietre swarowsky, pentru care Cornelia a scos din buzunar, cu doar câteva zile în urmă, doar… 2500 euro. Şi pentru că nu putea rezista tentaţiei, dansatoarea şi-a adus, odată cu superbul costum, alte patru rochii de seară, din mătase naturală, bătute cu alte zeci de cristale swarowsky, pentru care şi-a mai golit portofelul cu alţi 5000 de euro. “Dar merită! Pentru că rochiţe ca ale mele, nu are nimeni”, se alintă Cornelia. Dacă ziua “şefa” dansatoarelor ne încântă privirile cu ţinutele ei extraordinare, Cornelia preferă ca noaptea să fie ţinută în braţe de soţul ei, Mircea, în ţinute lejere, dar cât mai sexy. “Cred că am strâns până acum nu mai puţin de 80 de ţinute de noapte de toate culorile, de la roşu, alb, mov până la galben, negru şi verde. Mă răsfăţ, îmi să dorm în cămăşuţele mele de mătase, pe care prietenele mele spun că le-ar purta în toiul zilei”, râde dansatoarea.

41

Dacă la capitolul încălţăminte spune că are “sute de perechi de pantofi, sandale, cizme de toate culorile”, ultima achiziţie fiind o pereche de pantofi Versace, “poleiţi” cu swarowsky până şi pe toc, a căror valoare se ridică la 500 de euro, când vine vorba de încălţăminte sport, dansatoarea ne spune că în dressing-ul său nu se găseşte decât o singură pereche de adidaşi Puma, şi aceia neîncălţaţi.  “Sunt superbi, mărturiseşte ea, albi ca laptele şi cu o lucrătură extraordinară, dar nu i-am luat niciodată. I-am cumpărat doar pentru că mi-a plăcut modelul”.

Leave a Reply

